محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ دقایقی پیش پس از پایان برنامههای خود در جمهوری آذربایجان، با بدرقه نایب رئیس مجلس آذربایجان، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
رئیس مجلس صبح امروز برای شرکت در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) وارد باکو شده بود.
قالیباف در جریان این سفر، ضمن سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، با الهام علیاف، رئیسجمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و جمهوری آذربایجان دیدار و گفتوگو کرد.




نظر شما